Qui Som

A ELIX portem més de 20 anys acompanyant líders del mercat immobiliari als seus estratègies d'inversió al sector living espanyol. El nostre compromís i passió pel que fem, juntament amb l'experiència adquirida aquests anys, ens ha posicionat com una de les gestores independents d'inversió immobiliària de referència al mercat.

Des del 2003, any en què Jorge Benjumeda i Jaime Lacasa van fundar Elix, el nostre principal objectiu ha estat crear valor per als nostres inversors a través de la implementació i execució de estratègies d'inversió innovadores amb un impacte social i mediambiental elevat.

Estem orgullosos d'aportar valor als nostres inversors privats, family offices i institucionals entre els quals destaquen KKR, Allianz RE (PIMCO), AltamarCAM Partners i CBRE Investment Management.

Recorregut

750M€ en Actius
sota gestió

+1.750unitats
gestionades

400M€ en adquisició
de actius

"ELIX està format per persones amb un gran coneixement en el sector immobiliari i apasionats per la tecnologia."

Talent, Tecnologia & Impacte

A Elix, ens hem fixat com a objectiu crear projectes que afegeixin valor a la societat en què vivim, sostenibles en l'aspecte mediambiental i d'impacte a la visió social. Estem convençuts que els bons resultats han d'implicar un creixement sostenible i un impacte positiu a les comunitats on participem.

Per aconseguir-ho, hem reunit un equip excepcional de professionals apassionats pel sector immobiliari i amb un profund coneixement del mateix. La clau del nostre èxit rau en la combinació del compromís del nostre equip, la recerca de l'excel·lència tècnica i la qualitat humana de les persones que integren Elix.

Hem fusionat el coneixement profund del sector immobiliari amb una passió infrangible pel mateix i un ús de la tecnologia per optimitzar la nostra operativa, creant així un enfocament disruptiu que marca la diferència al mercat.

Serveis

Inversió i gestió de capital

Originació i selecció d'oportunitats d'inversió

La nostra àmplia experiència en el mercat immobiliari ens ha permès construir una xarxa de contactes de total solvència i confiança, que ens donen accés al millors oportunitats per als nostres inversors.

Anàlisi i estructuració d'oportunitats d'inversió

El nostre contacte permanent amb el mercat i formació en gestió de carteres Ens ajuden a realitzar una sòlida anàlisi de compra que faciliti la presa de decisions. decisions i redueix els riscos operatius i administratius associats

Gestió de vehicles d'inversió

Tenim l'experiència provada en el seguiment i la gestió de les preguntes, procediments i requeriments legals i administratius de la societat mercantil constituïda a efectes de la inversió, amb un focus especial en vehicles cotitzats (Socimis).

Finançament

El nostre equip compta amb professionals amb experiència especialitzats en finançament, que juntament amb una sòlida relació amb diferents agents financers (bancs nacionals i internacionals, deute alternatiu) ens permet obtenir solucions a mida dels diferents vehicles i actius gestionats, adaptades als criteris d'inversió de cadascun d'ells.

Informació als inversors

La nostra plataforma ens permet oferir als inversors informació qualitativa i anàlisi quantitativa de les inversions, gràcies al seguiment exacte i dinàmic que fem diàriament.

Asset Management

Com experts reconeguts en gestió d'actius, el nostre principal objectiu és optimitzar el valor i la rendibilitat de la cartera dels nostres inversors. Per això, les nostres solucions de gestió, inclouen:

Anàlisi del model operatiu de la cartera i de cada actiu

Per identificar millores que inclouen actuacions als edificis, estratègies de gestió, diferents tipus d'arrendaments, etc.

Disseny de lestratègia a llarg termini de lactiu

Que combini rendibilitat, sostenibilitat i flexibilitat d'acord amb els requeriments dels inversors.

Reposicionament i transformació de l'actiu

Gestionem el disseny del producte, la coordinació amb l'estudi d'arquitectura, la tramitació de llicències i requeriments tècnics i la gestió de l'obra durant el procés de construcció, garantint el lliurament en temps i forma.

Monitorització i reporting dels indicadors de gestió i financers

De l'actiu gràcies a un sistema integrat de solucions tecnològiques.

Gestió financera i de comptabilitat

Realitzem un control exhaustiu de ingressos i costos orientat a l'optimització operativa de l'immoble.

Property Management

Des de fa 20 anys treballem per obtenir el màxim rendiment i eficiència a la gestió operativa diària dels immobles. La integració de noves tecnologies és clau per millorar la productivitat de l'actiu, així com fer un seguiment real que garanteixi el correcte funcionament del mateix. Oferim les següents solucions a els nostres clients:

Màrqueting de tot tipus d'actius en el segment de vida

Gràcies a un equip especialitzat. Realitzem un estudi previ exhaustiu dels llogaters a garantir la seva fiabilitat i solvència, gestió de la documentació legal i administració, vetllant pel compliment de tota la normativa i normativa nacional, regional i local.

Facturació i relació amb els llogaters

Realitzem la gestió dels pagaments vinculats a la facturació dels actius, brindant un servei de suport personalitzat als llogaters per a totes les seves necessitats. El nostre portal específic per als llogaters ens permet per atendre les comunicacions i el report d'informació vinculada a la vostra activitat.

Servei de manteniment i gestió d'incidències tècniques:

La nostra plataforma Disposa de la tecnologia que ens permet gestionar i resoldre qualsevol incidència de manera eficient i reduint els temps d'espera.

Equip

El nostre èxit es basa en un equip independent i excepcional, amb una àmplia trajectòria al mercat immobiliari espanyol i un enfocament orientat al creixement i la superació, units per un esperit de confiança, honestedat i professionalitat en tot allò que fem.

  • Jorge Benjumeda

    Soci Fundador

    Apassionat dels edificis i les persones, té una memòria llegendària i moltíssim coneixement del mercat, indústria i sector immobiliari. Com a CIO, exerceix el control sobre tota l’estratègia d’inversió i de gestió dels assets.

    Abans de fundar ELIX, ha tingut una extensa carrera professional internacioal, primer com a trade advisor a la Cambra de Comerç de Bordeaux i, posteriorment, amb la Spanish Commercial Office de Riyadh y com a Director de Vendes Internacional de The Newark Group.

    Llicenciat en Econòmiques i ADE per a la Universitat de Sevilla i MBA a l’IESE.

  • Jaime Lacasa

    Soci Fundador

    Somiador ambiciós i planificador previngut, està constantment dissenyant estratègies i construint oportunitats. Com a CSO, és responsable del desenvolupament dels nous vehicles d’inversió i de les relacions institucionals.

    Abans de fundar ELIX, va desenvolupar la seva carrera com a consultor sènior en consultoria estratègica a Espanya, Brasil i Puerto Rico pel Grup Telefónica. Prèviament, va ocupar una posició com a consultor del Ministeri Espanyol d’Assumptes Exteriors a Bogotà.

    És enginyer industrial especialitzat en mecànica a la Universitat de Strathclyde i la d’Oviedo. També té un MBA a l’IESE.

  • Teresa Marzo

    CEO

    Estratègica, amb gran capacitat de gestió i apassionada de la innovació, la sostenibilitat i el treball en equip. Com a CEO, lidera el pla estratègic de la companyia i l'anàlisi de noves oportunitats.

    Abans d'unir-se a ELIX, va desenvolupar la seva carrera professional en el sector promotor, primer com a Directora de Projectes i després com a Directora General de Negoci de Via Célere. Anteriorment va treballar com a arquitecte a Agofer. És llicenciada en Arquitectura per la Universitat Politècnica de Madrid, té un Màster de Qualitat de la Construcció a la UPM i ha realitzat un Programa de Desenvolupament Directiu a l'IESE i un Màster d'Urbanisme al CEU.

    També és membre de la Comissió Tècnica de l'Associació de Promotors de Madrid Asprima, de la Comissió I + D + I de la CEOE i del Comitè Executiu de la Comissió BIM del Ministeri de Foment. Associada de BREEAM, també és sòcia de Wires (Women in Real Estate Spain), i de Was (Women Action Sustainability).

  • Álvaro Guillén

    Director d’Expansió

    Amant de la seva feina i de les relacions socials, divertit i profund a la vegada, com una ment crítica, lúcida i amb un detector d’oportunitats. Com a Director d’Expansió, lidera un equip responsable que segueix l’estratègia d’inversió establerta pel CIO.

    Abans de pertànyer a ELIX, va ser el Director d’Expansió de Restaura. Anteriorment, també va formar part d’equips d’expansió de diferents immobiliàries.

    És llicenciat en Administració d’Empreses per a la Universitat Complutense of Madrid i té un màster en Anàlisi i Re Management realitzat a l’ICADE.

  • Isabel Jiménez

    Directora d’Asset Management

    Entusiasta del sector immobiliari, la seva evolució i la seva transformació, atenent a les necessitats i oportunitats de la societat a la que serveix.

    Com a directora d'Asset Management lidera un equip dedicat a el desenvolupament i generació de valor de les carteres que gestiona.
    Abans d'unir-se a Elix va desenvolupar la seva carrera professional primer com Directora Financera i de Gestió de Patrimoni en l'àrea Immobiliària d'Inverseguros i posteriorment com a Directora General de Rialto Capital Management a Espanya.

    És llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pontifícia de Comillas - ICADE i Executive MBA per IESE. Sòcia de WIRES (Women in Real Estate) i de EIX & AMB (Associació Espanyoles de Executives i Conselleres).

  • Ignacio Aránguez

    Director Financer

    Amant dels esports i en continua recerca de reptes que suposin una oportunitat de creixement personal i professional. Amb més de 15 anys d'experiència en diferents rols financers, és professional orientat a resultats i compromès amb l'èxit col·lectiu. En els projectes en què participa o impulsa, aporta la seva visió analítica i financera i afavoreix la construcció de relacions sòlides tant amb stakeholders interns com externs, mitjançant una comunicació oberta basada en la confiança i l'empatia. Com a Director Financer és responsable liderar l'Àrea Financera d'Elix, havent ocupat prèviament diferents posicions a la mateixa Àrea des de la seva incorporació a la companyia el 2020.

    Abans d'unir-se a l'equip d'ELIX va desenvolupar gran part de la seva carrera professional a l'Àrea de Riscos de Banco Santander, especialitzant-se al sector Real Estate. Anteriorment havia estat auditor financer a EY.

    És Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per CUNEF, compta amb un Màster en Riscos Financers per la Universitat Alcalá de Henares i CIFF, i va realitzar un Programa de Desenvolupament Directiu a IESE.

  • Luís Gómez

    Responsable Àrea Tecnològica

    Apassionat de la transformació digital efectiva, Expert en la transformació de negoci, vinculant l'optimització operativa amb la realitat tècnica en les organitzacions. Facilitat per a la presa de decisions i disseny de solucions que suposin un alt valor afegit a les companyies. Com IT Manager, és el màxim responsable d’aportar la visió tecnològica que dóna suport al plantejament operatiu de la companyia.

    Abans de formar part d’Elix, va desenvolupar gran part de la seva carrera professional en l'àrea de tecnologia i transformació digital de grans servicers immobiliaris com Haia Real Estate i Altamira, especialitzant-se en per a projectes d'estratègia corporativa i transformació digital.

    És Enginyer Superior en Informàtica per la Universitat de Sevilla, amb múltiples certificacions professionals (ITIL; Prince2, Lean Management, Six Sigma Green Belt, ISTQB)

  • Lucía Arespacochaga

    Directora Legal Corporativa

    Creativa i amb capacitat de lideratge, destaca pel seu esperit entusiasta en la professió i l'actualització constant. Amb una visió estratègica i resolutiva, com a directora legal corporativa, és la responsable d'aportar enfocament jurídic a l'activitat de la companyia.

    És Llicenciada en Dret per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM) i té un Màster en Assessoria Jurídica d'Empreses (LLM) a l'IE Law School.

    Abans de formar part d'ELIX, ha desenvolupat més de 14 anys d'experiència en diferents posicions jurídiques, havent-se especialitzat com a assessora jurídica corporativa en el marc del sector immobiliari, havent estat al càrrec de la direcció jurídica de Rialto Capital Management a Espanya, i prèviament al Grup Inverseguros (actualment Dunes Capital).

  • Daniel J. Toribio

    Director de Lloguer

    Amb una àmplia experiència multidisciplinària, fusiona l'eficiència operativa amb la visió de negoci i és capaç d'aportar valor en la gestió a través de la creativitat i el procediment. Liderant amb èxit des de la creació i el creixement del projecte, fins a la seva maduració i optimització.

    Abans d'incorporar-se a ELIX, ha tingut una extensa carrera professional, ocupant posicions d'alta direcció com a CEO a Tempore Properties (TPG Group) o Lease Director a Anticipa Real Estate (Blackstone Group) i posicions de direcció en companyies referents al sector com Lazora (Azora Group), Servihabitat o Ferrovial Immobiliària.

    MBA per l'Escola de Negoci CEU Sant Pau i Arquitecte Tècnic per la Universitat Politècnica de València.

  • Augusto Zunzunegui

    Director d'Estratègia i Investor Relations

    Cercador incansable de nous objectius i metes en què superar-se, políglota de convicció i corredor compromès amb causes socials. Té un sentit de l'humor molt divertit que reforça la seva capacitat de treball en equip i d'implicació en tots els projectes en què ha participat.

    Abans d'incorporar-se a ELIX, va ser cap de transaccions per a Espanya i Portugal a Kennedy Wilson i PATRIZIA. Anteriorment, va desenvolupar la seva carrera financera i immobiliària en empreses com KPMG, Catella Finance i Zaphir Asset Management.

    És llicenciat en Dret per la Universitat Complutense, Màster en Borsa i Mercats Financers per l'IEB i MBA per l'IESE Business School.

COMITÈ ASSESSOR

  • AUDREY KLEIN

    Comitè Assessor

    Compte amb més de 25 anys d'experiència en la direcció i assessorament estratègic de empreses del sector immobiliari, on principalment ha ocupat posicions en l'àmbit de la captació de capital.

    A la seva extensa trajectòria, destaca per haver desenvolupat i liderat el negoci europeu de Park Hill Real Estate (grup Blackstone) entre 2005 i 2014, havent estat responsable de gestionar la relació amb més de 200 inversors i de la captació de més de 2.000 milions d'euros a capital.

    Avui dia forma part del Consell d'Administració de diverses companyies immobiliàries amb seu a Londres, on també presideix el comitè d'ESG. Igualment, Audrey és Senior Advisor a estratègies de captació de capital assessorades per McKinsey i és co-fundadora i consellera de WIRES US (Women in Real Estate). És llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Northwestern University's Kellogg School, on també va obtenir un MBA, i llicenciada en Economia per Emory University.

  • ALEX GEBAUER

    Comitè Assessor

    Alex és un professional amb més de 25 anys d'experiència al mercat immobiliari europeu. Hasta 2022, ha estat conseller delegat per a Europa occidental de Allianz Real Estate, la divisió immobiliària de la asseguradora alemana, on va dirigir la inversió i la gestió d'actius pel valor de 15.000 milions d'euros.

    Alex ha desenvolupat la major part de la seva carrera dins d'Allianz Real Estate, on també va ocupar els càrrecs de director financer global i director d'operacions. Asimisme, ha estat membre del Consell d'Administració i del Comitè global d'inversions de la companyia.

    Actualment és Senior Advisor en diverses companyies del sector immobiliari del panorama europeu i és membre del comitè executiu de ULI Europa.
    Es licenciado en Derecho por la Universidad Libre de Berlín.

  • MERCEDES GRAU

    Comitè Assessor

    És sòcia a MdF Family Partners, on ofereix assessorament sobre estratègia i implementació d'inversions a grans patrimonis.

    Compte amb una trajectòria de més de 25 anys en la direcció d'equips de Banca privada nacional i internacional, havent ocupat càrrecs de responsabilitat a Merrill Lynch, Credit Suisse, Caixa i Banca March, on va treballar cinc anys en la seva darrera etapa prèvia a MdF com Directora General de banca comercial i privada.

    Dada la seva extensa experiència, forma part del Consejo de Administración de varios family offices nacionals, així com a gestores de capital i organitzacions sense ànim de lucre.
    Es llicenciada en Administración y Dirección de empresas por ESADE, donde también obtuvo un MBA, i té un Màster en finances a Stockholm School of Economics i Bocconi University en Milà.

  • Adolf Rosaud

    Comitè Assessor

    Co-fundador i socio-director de RDC Abogados, sucursal en España de DWF. Entre els múltiples reconeixements professionals que ha estat otorgat al llarg dels seus 25 anys de carrera professional, destaca que en 2019 ha estat reconegut com un dels 50 advocats més destacats del mercado español por la revista Iberian Lawyer.

    Com a soci responsable del departament mercantil de RCD, està especialitzat en el assessorament en processos de fusions i adquisicions, així com en reestructuracions empresarials i ha participat en nombroses transaccions d'alt nivell, amb clients de caràcter internacional.

    Pertany al Consell d'Administració de diverses companyies industrials, algunes d'elles cotitzades i pertanyents al sector farmacèutic, energètic i automobilístic.
    És llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i té un Màster en Dret tributari per la Universitat Abat Oliba CEU.

Projectes

Contacte

Si voleu contactar amb Elix des d'algun mitjà de comunicació, si us plau, envieu un correu electrònic a elix@kreab.com i ens posarem en contacte amb vostè ho abans possible

MADRID

C/ Serrano, 51, 4ª planta,

28006 Madrid

(+34) 918 38 00 44

BARCELONA

C/ Balmes, 150, 2ª planta, 1ª porta

08008 Barcelona

(+34) 932 17 38 01

Enviar

RESPONSABLE:

Elix Advice, S.L - CIF B87995189 - Elix Advice

CONTACTO: Calle Serrano No 51 4D- Madrid (Madrid)

administracion@elix.es - Tel. 918 38 00 44- http://www.elix.es

FINALIDAD:

Consultas Website

  • Descripción: Gestión y respuestas a las consultas recibidas a través del formulario de contacto de la web de la organización
  • Finalidades: Respuesta a consultas recibidas a través del formulario electrónico de la web

Cookies, píxel y tracking

  • Descripción: Este sitio web implementa analítica web para comprender cómo los usuarios buscan, acceden y navegan. Estos análisis pueden implicar la recopilación de datos personales, como la dirección IP del usuario, la ubicación de conexión, las funciones de software y navegación de navegación, etc. Esta información se utiliza exclusivamente para el análisis estadístico. Cookies, tracking scripts y pixels son diferentes herramientas que sirven para entender y analizar la navegación de los usuarios. Archivos que retienen las preferencias del usuario durante su permanencia en un sitio web.
  • Finalidades:Identi car problemas.

LEGITIMACIÓN:

Consultas Website: Website: (Art. 6.1.a RGPD) Consentimiento del interesado

Cookies, píxel y tracking: : (Art. 6.1.a RGPD) Consentimiento del interesado

CONSERVACIÓN

Consultas Website: Durante un plazo de 5 años a partir de la última con rmación de interés. Los datos personales proporcionados se conservarán mientras no se solicite su supresión por el interesado y ésta proceda, y mientras sean necesarios -incluyendo la necesidad de conservarlos durante los plazos de prescripción aplicables- o pertinentes para la nalidad para la cual hubieran sido recabados o registrados.

Cookies, píxel y tracking: Otros. Deberá acceder a nuestra política de cookies para conocer el tiempo de conservación de cada cookie así como la información que se ha recabado.

DESTINATARIOS:

Consultas Website: Entidades del grupo empresarial . Los datos serán compartidos con las empresas del Grupo Elix.

Cookies, píxel y tracking:Empresas dedicadas a publicidad o marketing directo

TRANSFERENCIAS INTERNACIONALES:

No realizamos transferencias internacionales de sus datos

PROCEDENCIA:

Consultas Website :

  • Contactos web:El propio interesado o su representante legal

Cookies, píxel y tracking

  • Usuarios de la web: web: El propio interesado o su representante legal

DERECHOS: Usted tiene derecho acceder a sus datos, recti carlos, suprimirlos, limitar u oponerse a su tratamiento, a su portabilidad, a retirar su consentimiento y a presentar reclamaciones ante la Autoridad de Control (Agencia Española de Protección de Datos). Más información en privacy@auratechlegal.es